Maintain

Eens een project is opgeleverd, gaan we graag een langdurige samenwerking aan met onze klanten in de vorm van een onderhoudscontract. Na de DESIGN– en BUILD-fase is de MAINTAIN-fase dus een logische stap. 

Het voordeel?  

Wij bieden je de snelst mogelijke service! Want neem je een onderhoudscontract voor jouw installatie, dan garanderen wij een interventie binnen de vier uur. Bovendien beschikken we over magazijnen en techniekers op drie locaties, waardoor we onze klanten over heel België kunnen voorzien van de snelste dienst-na-verkoop. 

Design

Build

Maintain

Hoe doen we het snel?

Snelle planning

Om een vloeiende werking van de afdeling te garanderen, werd door de planners een jaarplanning opgesteld. Op die manier hoeft een jaarlijks onderhoud niet meer ad hoc ingepland te worden, weten we zeker dat elke klant onderhoud kreeg zonder dat ze daar om moeten vragen en zijn we in staat om snel te antwoorden als de klant vraagt wanneer het onderhoud precies gepland staat.  Een intern opgestelde tool zorgt ervoor dat we te allen tijde onze capaciteit kennen en dat deze altijd geoptimaliseerd is. Zo maken we ook komaf met het handmatig ingeven van de data, wat een tijdrovende klus is. Meten is weten en vormt de basis voor verbeteringen in onze flow.  

Snelle interventies

Om snel op te treden in geval van dringende interventies, voorzien we een overcapaciteit van onze servicetechniekers. Hiermee creëren we een buffer waarbij onze servicetechniekers kunnen schuiven afhankelijk van de vraag. Bovendien zijn al onze techniekers koeltechnisch gecertificeerd, wat wil zeggen dat ze bij het opmerken van een probleem tijdens een onderhoud ook zelf dit probleem kunnen aanpakken.  Om hier ook buiten de kantooruren aan te voldoen, werken we intensief samen met een callcenter voor het beantwoorden van dringende oproepen. Zij sturen de aanvraag door naar onze collega die 'van dienst' is en die stuurt dan weer de technieker aan die op dat moment beschikbaar is. 

Snel voorkomen

De snelste manier om een probleem op te lossen, is het voorkomen. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden doorheen de cyclus van hun onderhoudscontract. Zo bieden we tijdig een audit aan om de toestand van je huidige installatie na te gaan. We maken een ronde om alle toestellen de controleren, waarna we een adviesrapport opmaken. In dit rapport geven we aan hoe lang de installatie nog operationeel kan zijn en stellen we een investeringsplan voor voor een nieuwe installatie.

Ons servicecenter is 24/7 telefonisch bereikbaar

0800 999 02

Klanten die elke dag onze snelheid ervaren

Waar kunnen we je snel mee helpen?

Gegarandeerd antwoord binnen 24 uur.